.

.

16 Haziran 2014 Pazartesi

MUZLU YAŞ PASTA


PRATİK MUZLU YAŞ PASTA


 Selam  ben evli iki çocuk annesi ve yemek yapmayı seven birisiyim yaptığım yemekleri dostlarım ve sizlerle paylaşmak isterim. Bu mutfak maceramda beni yalnız bırakmayacağınızı umuyor ve tariflerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Hadi hayırlısı diyerek tarifime geçiyorum.

         Minik prensesimin doğum günü pastası nice yıllara tatlı kızım sağlıkla mutlulukla büyümeni diliyorum :))




PRATİK  VE KOLAY MUZLU YAŞ PASTA
Malzemeler:
Bir adet hazır pandispanya keki.
Bir paket kremşanti.
Bir paket muzlu puding (Pastanın içine koyulacak) arzuya göre bir kaşık tereyağ.
Üç adat muz.
Hazır çikolata sosu (ben tek kullanımlık sos kullandım)
Üç su bardağı süt.
Üzeri için renkli şekerlemeler (ben beyaz ve pembe renkleri kullandım)

Hazılanışı:
Birbuçuk su bardağı süt ile kremşanti çırpılır,buzdolabına kaldırılır. Kalan süt ile muzlu puding pişirilir. Arzuya göre bir çorba kaşığı tereyağı konularak mikserde 5dk çırpılır. Puding ılındıktan sonra kekin ortasına sürülür.
Muzlar dilimlenip içine dizİlir, üzerine biraz kremşanti yayılır kek kapatılır. Kremşanti ile kaplanır. Kalan krema ile üzeri süslenir, şekerlemelerle ve muzlarla dizayn yapılır. En son çikolata sosu ile süslenir. Çok kolay bir o kadar da lezzetli bir pasta şimdiden hepinize afiyet olsun :))         

Diğer tariflerimde görüşmek dileği ile hoşçakalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder